Касаткін, Кирило. Будівельники житла візьмуться за метро

Касаткін, Кирило. Будівельники житла візьмуться за метро : тендер на будівництво першої черги Лівобережної лінії метрополітену з електродепо "Троєщина" виграв "Київміськбуд" // Вечірній Київ. - 2010. - 26 лют. (№ 28). - С. 2.
 
Будівельники житла візьмуться за метро

Тендер на будівництво першої черги Лівобережної лінії метрополітену з електродепо «Троєщина» виграв «Київміськбуд»

Кирило Касаткін

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

Акціонерне товариство «Холдингова компанія «Київміськбуд» перемогло в тендері з визначення генерального підрядника будівництва у столиці першої черги Лівобережної лінії метрополітену з електродепо «Троєщина». У конкурсі брало участь також ВАТ «Київметробуд». «Вибір переможця тендера в нас відбувався на абсолютно законних підставах, відповідно до чинного законодавства», - стверджують членитендерного комітету «Київського метрополітену». Професійні будівельники підземки визнали, що обрання «Київміськбуду» як генпідрядника спорудження метро приведе до значного заощадження державних коштів, оскільки загальна вартість тендерної пропозиції «Київміськбуду» за трьома лотами становила 1 млрд 576,1 млн грн, а ВАТ «Київметробуд» визначило ціну будівництва в розмірі 2 млрд 231 млн грн. Наприкінці минулого року заступник гендиректора «Київметробуду» Леонід*Михалюк заявив, що «Київміськбуд» не зможе брати участь у тендері, оскільки ця компанія не має досвіду будівництва метро. Проте начальник Київського метрополітену Петро Мірошников не побачив порушень у проведенні тендера. Першу чергу нової лінії метро планують прокласти по вже існуючій лінії швидкісного трамваю, а з наземним будівництвом, на думку пана Мірошникова, «Київміськбуд» напевно впорається. «У нас 34 тисячі постійно працюючих фахівців, які мають значний досвід виконання різних видів робіт, - зазначив віце-президент «Київміськбуду» Олексій Булгаков. - Це дає нам змогу виконати будь-який комплекс зі спорудження об'єктів житлового й нежитлового призначення власними силами в необхідні терміни та з високою якістю будівництва». Спорудження Лівобережної лінії метро коштуватиме українській столиці  майже 6 мільярдів гривень. Відповідні розрахунки наведені в розпорядженні КМДА. Згідно з документом, уже схвалено проект першої черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина - Осокорки від вул. Милославської до станції метро «Лівобережна» з електродепо «Троєщина» в Деснянському і Дніпровському районах. Перша черга будівництва передбачає спорудження шести станцій на ділянці від станції «Милославська» до станції «Проспект Ватутіна» з першою чергою електродепо «Троєщина», друга черга - завершення електродепо «Троєщина», третя черга - дві станції на ділянці від станції «Проспект Ватутіна» до станції «Лівобережна». Вартість будівництва першої черги за цінами 2008 року становить 3 млрд 365 млн грн, другої - 874 млн грн і третьої -1 млрд 607 млн грн. Протяжність лінії 12,02 кілометра, пропускна спроможність - 40 пар потягів на годину, пасажиропотік - 42 тисячі пасажирів на годину. Будівництво розрахованена 113 місяців.

 
 
Знайшли помилку у тексті?
Будь ласка, виділіть її  та натисніть Ctrl + Enter