Крупник, Еміль. Метро на Троєщину збудують у кредит

Крупник, Еміль. Метро на Троєщину збудують у кредит : позику на будівництво нових ліній підземки можуть надати японці // Вечірній Київ. - 2010. - 19 лют. (№ 24). - С. 2.

 
Метро на Троєщину збудують у кредит

Позику на будівництво нових ліній підземки можуть надати японці

Еміль Крупник

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

У2010-2016 роках столичною владою заплановано збудувати метро на Троєщину За повідомленням заступника голови Київської міської держадміністрації Валерія Міронова, представники мерії ведуть з цієї метою переговори про залучення кредиту з Європейським банком реконструкції і розвитку та японською стороною. В разі успіху кредит у сумі 2 мільярдів доларів буде надано адміністрації під гарантії уряду.

За словами пана Міронова, кредит планують залучити на 40 років. «Перші 10 років - пільговий період, - каже заступник голови КМДА, - коли не виплачуються відсотки і основне тіло кредиту. Обговорюється також питання про те, що це буде безвідсотковий або одновідсотковий кредит».

Валерій Міронов також зазначив, що у столиці планують збудувати дві нові лінії метрополітену - Подільсько-Вигурівську та Лівобережну. Перша проляже від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна», друга - Троєщиною від станції «Милославська», де збудують також електричне депо, до станції «Проспект Ватутіна».

Він додав, що мостовий перехід через Дніпро планується у два поверхи:

нижній - з колією метрополітену, верхній - 6-сму-гова автомобільна траса. Нові лінії підземки на Лівому березі пройдуть неглибоко під землею. «Вагони, які планується використовувати на обох лініях, - зазначив заступник голови КМДА, - будуть абсолютно нові, із сучасними технічними характеристиками, з додатковою вентиляцією, кондиціюванням, покриттям підлоги, яке не потребує постійного ремонту, вандалостійкими сидіннями. Передбачені асинхронні двигуни, які значно дешевші, більш економічні та продуктивні». Пан Міронов повідомив, що влада планує закуповувати і вже закуповує вагони як російського виробництва, так і вітчизняні - Крюківського вагонобудівного заводу, проте в разі позитивного підсумку переговорів з японцями, нові лінії обладнають вагонами японського виробництва:

«Одна з умов надання коштів Японією - постачання японського обладнання і вагонів японського виробництва. Електродепо також буде повністю проектуватися японською стороною під японську техніку».

Проект нових ліній, згідно з повідомленням заступника мера, на сьогодні практично готовий, хоча технічну частину ще мають допрацьовувати. Також, за його словами, практично владнано проблеми із землею: «Фактично, всі питання землевідведення вирішено. Єдина проблема - Русанівські сади. Із 159 ділянок, які нам треба звільнити для прокладення цієї лінії, з більшістю їх власників у нас підписано договори щодо компенсації, виділення іншої земельної ділянки або квартири. Втім, лишилася певна кількість землекористувачів, що такі договори не підписали». Тим не менше, заступник мера висловив упевненість, що всі ці питання будуть вирішені до початку будівництва.

- У 2010 році завершимо повністю проектування, а реальне виділення коштів можливе у 2011 році, саме тоді й розпочнеться будівництво, - підсумував Валерій Міронов.

До речі

17 лютого, Кабінет Міністрів України виділив із стабілізаційного фонду 200 мільйон гривень на будівництво та розвиток в 2010 році метрополітену в Києві. Ця сума передбачена урядовою постановою на фінансування Куренівсько-Червоноармійської лінії. Завершення будівництва чекають три станції «Деміївська», «Голосіївська» та «Васильківська», які готові на 95 відсотків.

Втім, у Київському метрополітені цим словам не дуже вірять. Адже постанови ніхто не бачив і чинності вона не набрала. «Будуть реальні гроші -будуть і плани їх освоєння», -повідомили у прес-службі столичного метро.

Самі Цифри

-  довжина Подільсько-Вигурівської та Лівобережної ліній - приблизно 17 кілометрів;

-  буде збудовано 12 нових станцій;

-  для будівництва потрібно понад 10 мільярдів гривень;

-  вартість електродепо становитиме 2,5 мільярда гривень;

-  пасажиропотік - приблизно 40 тисяч пасажирів на годину;

-  на лінії передбачається використання 250 вагонів;

-  буде створено приблизно 2,5 тисячі нових робочих місць.

 

 

 
 
Знайшли помилку у тексті?
Будь ласка, виділіть її  та натисніть Ctrl + Enter