Лабунська, Ірина. Надійний транспорт у будьяку погоду

Лабунська, Ірина. Надійний транспорт у будьяку погоду : столична електричка завоювала популярність серед киян і скоро перевозитиме мільйонного пасажира : [міська електричка "Троєщина - Петрівка"] // Вечірній Київ. - 2010. - 13 січ. (№ 2). - С. 4.
 
Надійний транспорт у будь-яку погоду

Столична електричка завоювала популярність серед киян і скоро перевозитиме мільйонного пасажира

Ірина Лабунська

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Міська електричка, яку ще у вересні багато хто сприймав зі скепсисом, стала незамінною для тисяч киян. Через снігові замети містяни нині «відкрили» для себе цей зручний вид транспорту і вже незабаром електричка перевезе мільйонного пасажира. Зважаючи на зростання пасажиропотоку, до запуску готують новий поїзд. Доки аналізують дані щодо кількості пасажирів, розклад руху залишається незмінним. Через стрімку популярність електрички на розвиток пропонують закласти більше коштів у бюджеті Києва 2010 року.

Після десятиденних канікул у понеділок відновила роботу міська електричка, яка курсує з лівого берега до станції «Петрівка». Одразу стало помітним те, що пасажирів значно побільшало.

Платформи до прибуття поїзду щоразу переповнені. В Головному управлінні транспорту пояснюють це тим, що популярність електрички зросла через несприятливі погодні умови та важку ситуацію на дорогах. Крім того, за вихідні люди встигли переповісти своїм друзям про переваги цього виду транспорту.

«Мені треба бути на роботі якомога швидше. Раніше я думала, що сім хвилин - це якийсь рекламний трюк. Але ні - це правда, я доїжджаю до «Петрівки» саме за цей час», - розповіла вже постійний користувач електрички киянка Катерина Олійник. Проте міська електричка приваблює не лише швидкістю. Як виявилося, вона - єдина можливість потрапити на роботу в умовах негоди. «Я і не думав їздити електричкою, хоч багато про неї чув. Але зранку 29 січня просто не зміг виїхати на роботу, 35-й і 28-й

трамваї не їздили, маршруток взагалі не було. Так я вперше потрапив на електричку як єдиний засіб «вирватися» з Троєщини. Відтоді постійно нею їжджу», - розповів мешканець столиці Микола Марченко. Він поскаржився лише на тисняву в автобусах, які підвозять до електрички. «Людей дуже багато. Просять їхати до станції навіть без зупинок», - додав чоловік.

В Управлінні транспорту збільшення пасажиропотоку не пройшло непомітним. «Так, збільшення кількості пасажирів ми зафіксували. Зараз аналізуємо дані. Якщо треба буде, для оптимізації перевезень, запустимо додатковий поїзд. Можливо, також змінимо графік руху», - розповіла начальник управління з питань розвитку дорожньої інфраструктури та організації руху Ольга Панасюк. Поки що розклад руху поїздів не змінювали.

До нового року міська електричка встигла перевезти приблизно півмільйона пасажирів. Але з морозами їх значно побільшало і до мільйонного користувача можна лічити дні. Така кількість людей вносить свої корективи. «Така популярність електрички - черговий аргумент щодо потреби фінансування подальших робіт. Як відомо, розпочато роботи з підготовки чотирьох нових станцій із зручними платформами, накриттям, ескалаторами, пересадочними комплексами тощо», - сказала Ольга Панасюк. Вона нагадала, що у перспективі міська електричка їздитиме північним кільцем протяжністю майже ЗО км і проходитиме 14 станцій. А наміри транспортників - створення повного кільця довкола столиці. Це дасть змогу мешканцям найвіддаленіших районів діставатися до центру міста за лічені хвилини.

 
 
Знайшли помилку у тексті?
Будь ласка, виділіть її  та натисніть Ctrl + Enter