Прилуцький, Сергій. «Київенерго» впроваджує якісне електропостачання

Прилуцький, Сергій. "Київенерго" впроваджує якісне електоропостачання : нове диспетчерське табло дозволить у реальному часі контролювати стан електромереж усього Деснянського та частини Дніпровського району столиці // Вечірній Київ. - 2010. - 15 січ. (№ 4). - С. 3.
 
«Київенерго» впроваджує якісне електропостачання. Нове диспетчерське табло дозволить у реальному часі контролювати стан електромереж усього Деснянського та частини Дніпровського району столиці.

Сергій Прилуцький

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

АК «Київенерго» розпочала реалізацію програми з упровадження в диспетчерських пунктах компанії унікального сучасного обладнання - оперативно-інформаційних комплексів керування (ОІКК). Раніше інформація на диспетчерський пункт про стан електричних мереж надходила на так званий «мозаїчний щит», який був актуальним у 70 - 90-х роках. Натомість сучасний комплекс значно полегшує контролювання стану електромереж, підвищує надійність електропостачання та дозволяє безпечно виконувати ремонтно-відновлювальні роботи.

Першою таким комплексом була обладнана диспетчерська служба РКМ «Східний». «Це поки що єдиний комплекс такого рівня в країні. Вартість цього устаткування становить майже 4 млн грн, які наша компанія інвестувала в розвиток електромереж столиці», - заявив голова правління АК «Київенерго» Едуард Соколовський. Як повідомляє прес-служба компанії, за допомогою цієї системи керування електричними мережами Деснянського району столиці здійснюватиметься на сучасному рівні, що сприятиме значному зменшенню пошкоджень у мережах.

Новий комплекс дає змогу контролювати режими роботи обладнання електромереж усього Деснянського та частини Дніпровського району Києва в реальному часі, а це понад 630 енергооб'єктів. Загалом у керуванні диспетчерської служби РКМ «Східний» перебувають понад 130 тис. побутових та 2,5 тис. юридичних споживачів електроенергії.

«Упровадження нового комплексу - це не тільки зручність для диспетчерів, а й неабияке покращення якості електропостачання для споживачів», - зазначив заступник директора «Кабельні мережі Київенерго», начальник РКМ «Східний» Олександр Пашкуда. «Першим випробуванням для нової системи стали новорічні свята через традиційно високі навантаження в електромережах та у зв'язку з цьогорічними складними погодними умовами», - додав він.

АК «Київенерго» до 2014 року має намір забезпечити всі диспетчерські пункти керування районів філії «Кабельні мережі» аналогічними комплексами. Ці плани враховано в інвестиційних програмах розвитку компанії та затверджено Національною комісією регулювання електроенергетики України.

 
 
Знайшли помилку у тексті?
Будь ласка, виділіть її  та натисніть Ctrl + Enter