Курінний, Віталій. Команда Леоніда Черновецького звільнить Київ від заторів

Курінний, Віталій. Команда Леоніда Черновецького звільнить Київ від заторів : Комплексна програма "Місто без заторів": [в т.ч. і в  Деснянському районі] // Хрещатик. - 2007.- 26 верес. - С.5.
 

Команда Леоніда Черновецького звільнить Київ

 
Як стало відомо "Хрещатику", завтра в мерії презентуватимуть надважливий для столиці документ — комплексну програму "Місто без заторів". Вона передбачає цілу низку заходів, спрямованих на поліпшення умов і безпеки руху на дорогах. Окрім цього, в програмі значне місце відведено будівництву та реконструкції транспортних розв'язок, переходів, мостів, спорудженню ліній та станцій метрополітену, оновленню складу громадського транспорту — як наземного, так і підземного. Програма, розрахована до 2011 року, сприятиме проведенню в Києві фінальної частини Євро-2012.

Завтра в мерії відбудеться презентація комплексної програми “Місто без заторів”. Документом, який має “Хрещатик”, передбачено будівництво і реконструкцію об’єктів дорожньо-транспортної інфраструктури, оновлення рухомого складу автобусного, тролейбусного, трамвайного і метрополітенівського парків. А ще — підвищення безпеки та комфорту на дорогах. Зважаючи на те, що до 2011-го кількість авто в столиці перевищить мільйон (нині їх понад 740 тис.), масштабної реконструкції потребують транспортні розв’язки. Зокрема ті, якими вже сьогодні пересуватися досить складно. Серед них найпроблемнішим об’єктом є Московська площа. Її планують ввести в дію в I півріччі 2009-го, спрямувавши на реконструкцію 329 млн грн. Передбачається, що через 2 роки пропускна спроможність Московської площі зросте з 9 до 12 тис. авто на годину. На оновлення Ленінградської площі потрібно 350 млн грн, Поштової — 300 млн грн. Здати ці об’єкти в експлуатацію заплановано у 2011 році.

Серед не менш масштабних об’єктів є будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Його вартість наразі оцінюють в 5 млрд 660 тис. грн. Тут на відтинку понад 7 км спорудять лінію метрополітену і автостраду. Окрім Подільсько-Воскресенського моста, в столиці протягом 4 років введуть у експлуатацію 7 транспортних розв’язок, 12 об’єктів вулично-дорожньої мережі, 16 підземних і надземних пішохідних переходів. До того ж реконструюють 5 транспортних розв’язок, 26 об’єктів вулично-дорожньої мережі, 3 мости і шляхопроводи. Зокрема на будівництво розв’язки в районі станції метро “Сирецька” потрібно 19,1 млн грн, на реконструкцію моста ім. Є. О. Патона — 714 млн грн. Тут мають розширити до 8 смуг проїжджу частину. При цьому пропускна спроможність переправи, що з’єднує правий і лівий береги Києва, зросте до 5 600 авто на годину. На виконання всіх цих обсягів програмою передбачено 18,2 млрд грн. Пік будівництва більшості об’єктів очікується в 2010—2011 роках.


До того ж заплановано розширення й розвиток маршрутів і ліній громадського транспорту. Зокрема має з’явитися три тролейбусні лінії — від Ленінградської площі до станції метро “Чернігівська”, по вулуцях Жилянській та Трутенка, Вільямса, Якубовського. На це передбачено 53 млн грн. На реконструкцію лінії швидкісного трамваю від площі Перемоги до Кільцевої дороги, яку мають завершити до кінця 2008-го, передбачено 422 млн грн. Відповідно до розробленої столичною владою програми значну частину коштів скерують на оновлення рухомого складу, тобто закупівлю автобусів, тролейбусів, трамваїв. Протягом найближчих 4 років на це заплановано 1 млрд 489 млн грн.

Віталій КУРІННИЙ “Хрещатик”

 

 
Знайшли помилку у тексті?
Будь ласка, виділіть її  та натисніть Ctrl + Enter