Козак, Оксана. Тролейбусний маршрут № 37 на Троєщині подовжили ще на півтора кілометра

Козак, Оксана. Тролейбусний маршрут № 37 на Троєщині подовжили ще на півтора кілометра : [відкрита третя черга маршруту від вул.Цвєтаєвої до  станції метро “Лісова”] // Хрещатик. - 2002. - 2 лип. - С. 2.
 
Тролейбусний маршрут № 37 на Троєщині подовжили ще на півтора кілометра

Кияни, мабуть, уже звикли, що до свят столичні достойники роблять їм хай невеличкий — але подарунок: дорогу нову відкриють чи новий транспортний маршрут запустять. От і до шестиріччя української Конституції на Троєщині презентували — ну, маршрут-не маршрут, а все ж таки додаткове “кілечко” тролейбусної лінії № 37. Нагадаю, що першу чергу — від вулиці Драйзера до станції метро “Лісова” — здали до жіночого свята 8 Березня: 13 з половиною кілометрів дротів протягли тоді вулицями маршала Жукова, Братиславською й Лісовим проспектом до вулиці Драйзера. Ще шість кілометрів — по вулицях Драйзера, Радунській та Милославській — запустили до Дня Перемоги. А на честь Дня Конституції троєщани дістали, так би мовити, маршрут “внутрішнього користування” № 37— півтора кілометра вулицями Лісківською й Цвєтаєвої від Радунської до проспекту Маяковського. Задля цього прокладено 10 кілометрів кабелів, 6 кілометрів тролейбусних дротів, поставлено 80 опор, 160 нових світильників і два світлофори...

За словами Київського міського голови Олександра Омельченка, цей невеличкий відрізок тролейбусного шляху особливо придасться пільговикам, яких на масиві понад 80 тисяч. Звісно, автосполучення Троєщини з лівобережними станціями метро не таке вже й погане — маршрутку, в усякому разі, можна вибрати на будь-який смак. А що робити пенсіонерам чи пільговикам? Тому-то народ і тішився — мовляв, на честь свята влаштуйте безплатний проїзд для всіх!..

Тролейбуси курсуватимуть з півсьомої ранку й до одинадцятої вечора, а інтервал руху передбачено до семи хвилин (нині у години “пік”, до речі, тамтешній транспорт доводиться чекати й по півгодини). Щоправда, генеральний директор “Київпастрансу” Микола Ламбуцький пообіцяв, що час очікування транспорту можна зменшити — за умови, що завод “Авіант” підкине пару-другу нових тролейбусів саме для цієї лінії.

Олександр Омельченко втішив народ, що розбудова тролейбусної мережі на цьому не скінчиться: попереду — шлях на Петрівку й Оболонь. А будівельники тут же пообіцяли до свого професійного свята, що припадає на початок серпня, здати ще один шмат троєщинської лінії — від вулиці Цвєтаєвої до станції метро “Петрівка”.

Оксана КОЗАК “Хрещатик”

 

 
Знайшли помилку у тексті?
Будь ласка, виділіть її  та натисніть Ctrl + Enter