Яншевський, Володимир. Світло в кінці тунелю

Яншевський, Володимир. Світло в кінці тунелю : [до 2020 року на Подільсько-Вигурівській лінії збудують тринадцять станцій метро і два електродепо] // Хрещатик. – 2005. – 16 груд. (№ 188). – С. 6.
Світло в кінці тунелю

До 2020 року на Подільсько-Вигурівській лінії збудують тринадцять станцій метро і два електродепо
alt

Стратегічні плани столичної влади — прокласти метро до Троєщини — втілюються в життя. Завершено тендер на проектування й виготовлення робочої документації. Фахівці “Укрметротунельпроекту”, які стали переможцями конкурсу, мають виконати першу стадію робіт до середини наступного року. Втім, директор цього інституту Віктор Янікін припускає, що графік видачі “на-гора” відповідального замовлення доведеться ущільнювати. Про сумнозвісну штурмівщину наразі не йдеться. Причина інша: спорудження Подільсько-Воскресенського мостового переходу набрало таких темпів, що проектувальники будуть змушені пришвидшувати роботу.

За оцінками фахівців столичного метрополітену, розробка проекту коштує 68 мільйонів гривень. Перші авансові платежі вже надійшли на рахунок згаданого вище інституту. Віктор Янікін розповів, що на Подільсько-Вигурівській лінії збудують тринадцять станцій. Від вулиці Милославської, неподалік якої буде електродепо, маршрути метро пролягатимуть до проспекту генерала Ватутіна. Далі поїзди прямуватимуть до “Райдужної”, “Десенки”, “Труханового острова”, “Суднобудівної” і до “Подільської”. Звідси пасажири зможуть пересісти на станцію “Тараса Шевченка”. Цю майже семикілометрову відстань долатимуть через найдовший у столиці мостовий перехід, який нині зводять.

Наступний етап — походження від “Подільської” до “Глибочицької”. Потім до “Лук’янівської”. Від “Глибочицької” метробудівці “пробиватимуться” до “Вокзальної”, а вже звідти візьмуть курс на Жуляни. На цій ділянці передбачені виходи на вулицю Урицького, Солом’янську та Севастопольські площі і неподалік аеропорту. Як зазначив Віктор Янікін, довжина Подільсько-Вигурівської лінії понад два десятки кілометрів.

“Фішкою” проекту є впровадження досвіду європейських столиць, в яких уже давно використовують маршрутну схему руху поїздів. Йдеться про те, що на окремих ділянках, де діють пересадочні вузли, розгалужують лінії підземки. У перспективі таку схему застосують і в нашому місті. Від майбутньої станції “Райдужна” рейки метро “роз’їдуться” в різних напрямках. Одні пасажири зможуть поїхати на Троєщину, інші на Воскресенку. На цьому масиві збудують дві станції — “Бульвар Перова” і “Братиславську”, а також електродепо.

Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ “Хрещатик”

 

 
Знайшли помилку у тексті?
Будь ласка, виділіть її  та натисніть Ctrl + Enter