Торгівля – це мистецтво : [супермаркет «Білла» на Троєщині]

  Торгівля – це мистецтво : [супермаркет «Білла» на Троєщині] // Вісник. – 2000. – груд. (№ 8). – С. 4.

Торгівля - це мистецтво

Супермаркет "Вілла"' на Троєщині поповнив торговельну мережу австрійських підприємств у Києві. Він з'явився на Троєщині завдяки коштам австрійців, професійності будівельників "Київміськбуду", нашим вітчизняним виробам, які і склали основний асортимент супермаркету. Сьогодні завдяки ''Біллі" в районі працевлаштувалося 150 наших співвітчизників, а більше 400 вітчизняних товаровиробників в особі австрійської компанії "Білла-Україна" отримали постійного замовника

В цьому ще раз переконуєшся, побувавши в супермаркеті 'Білла". І якщо на Заході такого роду магазини - норма, то у нас поки що - приємний виняток. „

Масштаби "Білли" вражають. Його торговельна площа - біля 2,5 тисяч квадратних метрів, в його асортименті - біля десяти тисяч найменувань, що дозволяє одразу в одному місці купити все, що потрібно. Якщо, звичайно, дозволяють фінанси. Та навіть якщо фінанси не дозволяють, в "Біллу" просто приємно зайти за буханкою хліба, шоколадкою, або кілограмом бананів. І що цікаво: ніхто вас не обважить і не обрахує, тому що електроніка - хоча й тонка справа, але точна. Тут кожний товар має свій штрих-код і помилитися майже неможливо. Ви не побачите перев'язаних гирь, або вагів, що вже на ладан дихають. Електронні ваги, що стоять посеред зали у відділі овочів та фруктів, автоматично видадуть вам чек на ту кількість товару, яку ви взяли. Будь-який товар можна вкласти в пакети, які безкоштовно, а не за п'ять копійок, можете відірвати від рулону.

Для того, щоб потрапити до супермаркету в перші дні, треба було вистояти чергу. Ми приїжджали сюди не тільки за покупками, а й подивитися на те, яким може бути сервіс. А він виявляється може бути і таким, що відчуваєш себе гідно, навіть, якщо в гаманці - гривня.

До хорошого, кажуть, швидко звикаєш.

Інф. "Вісника"

 
 
Знайшли помилку у тексті?
Будь ласка, виділіть її  та натисніть Ctrl + Enter