Курінний, Віталій. Метро вирушає на Троєщину

Курінний, Віталій. Метро вирушає на Троєщину : право на будівництво виграв "Київміськбуд" // Хрещатик. - 2010. - 17 берез. (№ 37). - С. 2.


Метро вирушає на Троєщину


Право на будівництво виграв “Київміськбуд”


Тендерний комітет столичного метрополітену визначив холдингову компанію "Київміськбуд" переможцем тендера на право прокладання першої черги лінії метро на Троєщину. Головним конкурентом будівельної компанії виступав "Київметробуд", котрий тривалий час утримував монополію з розвитку столичної підземки. "Київміськбуд" запропонував кошторис, завдяки якому вдасться заощадити 655 млн грн. Фахівці холдингової компанії мають прокласти ділянку на відрізку від станції метрополітену "Милославська" до "Лівобережної" на вже існуючій гілці швидкісного трамвая та спорудити електродепо "Троєщина".

Метро на Троєщину зводитимуть фахівці ХК "Київміськбуд". Про це стало відомо після проведеного тендера, який будівельники виграли в головного конкурента — "Київметробуду". У метрополітені, який є замовником будівництва, "Хрещатику" повідомили, що серед головних чинників, завдяки яким "Київміськбуд" переміг у тендері, є найнижчий із запропонованих кошторис вартості робіт. Адже будівництво зазначених об'єктів вони оцінюють у 1576,1 млн грн. Тоді як "Київметробуд" оцінив будівництво в 2231,0 млн грн. Тобто участь холдингової компанії у спорудженні "троєщинської" гілки столичної підземки дасть змогу заощадити 655 млн грн.


"У нашого підприємства протягом останніх кількох років неодноразово виникали претензії до попереднього генпідрядника "Київметробуду" щодо завищення будівельних кошторисів,— заявив начальник КП "Київський метрополітен" Петро Мірошников.— А під час кризи таке марнотратство неприпустимо. Тому ми особливо ретельно вивчали пропозиції учасників тендера". За його словами, тендер був прозорим, права учасників дотримувалися до дрібних нюансів.


Петро Мірошников пояснив, що проект спорудження першої лінії "троєщинської" гілки не передбачає підземного будівництва. Тож спецтехніка для проходження тунелів буде не потрібна. "Технології та технічна база, якими володіють фахівці "Київміськбуду", без сумнівів дають змогу компанії без яких-небудь проблем впоратися з поставленим завданням",— переконаний керівник столичної підземки. За його словами, було б нерозумно віддавати замовлення генпідряду організації, яка запросила за свої послуги значно дорожче, ніж її конкурент. Особливо за теперішньої складної економічної ситуації таке рішення лише послабило б фінансовий стан столичного метрополітену і зірвало б графік будівництва довгоочікуваної киянами гілки на Троєщину. Нагадаємо, що відповідно до результатів переможець тендера зобов'язався прокласти ділянку на відрізку від станції метро "Милославська" до "Лівобережної" на вже існуючій гілці швидкісного трамвая та спорудити електродепо "Троєщина".


Своєю чергою президент ХК "Київміськбуд" Василь Можар заявив, що в активі холдингу чимало складних знакових для міста та країни об’єктів. Зокрема реконструкція НСК "Олімпійський", зведення міського Центру серця, прокладання підземних інженерних комунікацій. "Ми виконаємо взяті на себе зобов'язання, передбачені угодою про генпідряд,— запевнив керівник компанії.— Адже "Київміськбуд" має багаторічний досвід роботи в будівельній галузі, сучасну технічну базу і передові технології та понад 34 тисячі висококласних фахівців. Ми в змозі зводити "під ключ" будь-які об'єкти і доведемо це на прикладі столичного метрополітену".
Віталій КУРІННИЙ "Хрещатик". Фото Григорія КУБЛАНОВА

 
Знайшли помилку у тексті?
Будь ласка, виділіть її  та натисніть Ctrl + Enter