Марек, Іван. Транспортне питання для 500 тисяч мешканців Троєщини

Марек, Іван. Транспортне питання для 500 тисяч мешканців Троєщини : [проект будівництва четвертої лінії метрополітену] // Хрещатик. - 2012. - 28 берез. (№ 43). - С. 3.

Транспортне питання для 500 тисяч мешканців Троєщини

imagesІнвесторам запропонують проект будівництва четвертої лінії метрополітену

Інвестиційний проект будівництва четвертої лінії метрополітену буде винесено на перший Київський інвестиційний форум. Нова лінія метрополітену є пріоритетом модернізації транспортної інфраструктури столиці до рівня міжнародних стандартів, як це заплановано ініціативою “Першокласна інфраструктура” Стратегії розвитку Києва до 2025 року.

Четверта гілка метрополітену дозволить вирішити транспортну проблему приблизно для 500 тис. мешканців лівобережних районів Києва (Деснянського та Дніпровського). Зокрема житлових масивів Воскресенський, Райдужний, Вигурівщина-Троєщина, а також забезпечить швидкий транспортний зв’язок цих районів із правобережною частиною міста. Лінія складатиметься з двох дільниць: від станції “Глибочицька” до станції “Райдужна” з відгалуженням у напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина і дільниці від станції “Вулиця Милославська” до станції “Проспект Ватутіна”.

Нова гілка буде забезпечена новими комфортабельними вагонами метро та високотехнологічним устаткуванням з високим рівнем інновацій, зокрема в плані енергозбереження. Лінія метро складатиметься з 12 станцій, пасажиропотік сягатиме 40,8 тис. осіб на годину. Вартість будівництва — орієнтовно 11,212 млрд грн, із яких на зведення першої дільниці потрібно 6,972 млрд грн, другої — 4,239 млрд грн. Нова лінія, окрім того, що суттєво покращить транспортне сполучення, матиме і соціальний ефект, адже буде створено близько 2,5 тис. робочих місць.

“В умовах постійного росту населення столиці та підвищення темпів розвитку міста постійно зростає потреба в забезпеченні сучасним громадським транспортом. Метрополітен — це екологічно чистий, швидкісний та комфортний вид міського пасажирського транспорту з найбільш високою провізною спроможністю. Ця ініціатива потребує великого обсягу інвестицій, тож було прийнято рішення запропонувати долучитися до цього проекту інвесторам на умовах державно-приватного партнерства”, — зазначив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко.

Схемою співпраці передбачено, що інвестор відповідатиме за фінансування, будівництво, закупівлю обладнання та оперативне управління процесом, а міська влада — за вирішення земельних питань, надання активів, регулювання тарифів та контроль за виконанням інвестором своїх обов’язків перед громадою Києва

Іван МАРЕК “Хрещатик”

 

 
Знайшли помилку у тексті?
Будь ласка, виділіть її  та натисніть Ctrl + Enter