Катаєва, Марія. Місце для навчання ерудитів

Катаєва, Марія. Місце для навчання ерудитів : [кращі навчальні заклади столиці - спеціалізована школа № 250 (з поглибленим вивченням математики) у Деснянському р-ні] // Хрещатик. - 2012. - 8 черв. (№ 78). - С. 4 : фото. 
 
Місце для навчання ерудитів
images
altСпеціалізована школа № 250 виховує всебічно розвинену особистість

Наразі у київських школярів тривають літні канікули, проте освітяни вже активно готуються до наступного навчального року. "Хрещатик" розпочинає серію матеріалів про кращі навчальні заклади столиці. Сьогодні в центрі уваги — спеціалізована школа № 250 (з поглибленим вивченням математики), що розташована у Деснянському районі міста.

Нині складно навчати дітей, а ще складніше створити такі умови, де б учні відчували себе комфортно, затишно та йшли до школи з задоволенням. Кожен навчальний заклад має власне бачення, як навчати, розвивати й виховувати дітей. За словами директора спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 250 з поглибленим вивченням математики Наталії Гуменюк, мета закладу — створити сприятливі умови для творчого самовдосконалення учнів, підготувати до подальшого життя, навчити практично і творчо застосовувати здобуті знання.
 

 "Фізики" та "лірики"


У спеціалізованій школі є класи двох профілів, в яких учні розвивають спеціальні здібності. В гуманітарних класах, крім рідної української, поглиблено вивчають англійську та німецьку мови. У математичних класах школярі опановують алгебру, геометрію, інформатику, фізику, практикум розв’язування задач. У школі ІІІ-го ступеня (10-11 класи) також функціонує профільна освіта: іноземна філологія (англійська та німецька мови) та фізико-математичний профіль (математика).

Розвиток дитини з перших класів

Сьогодні спеціалізована школа № 250 — це експериментальний навчальний заклад, в якому з 2001 року активно впроваджується Комплексна програма розвитку дитини "Росток" у 1-4, 5-7 класах. Ця програма допомагає вчителям розвивати індивідуальність дитини, виявляючи її здібності, формувати у школярів бажання та уміння вчитися.

В основі роботи педагогів навчального закладу — особистісний підхід, пріоритети розвиваючого навчання та творчої діяльності, педагоги розглядають в кожній дитині неповторну унікальну особистість. Вчителі використовують методики та технології навчання, побудовані на творчому підході, та створюють максимальні умови для творчої діяльності учнів. У навчальному закладі діє наукове товариство учнів "Ерудит", яке дає їм змогу розвинути свій інтелект у самостійній творчій діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей та нахилів. Головне правило участі школярів у науково-дослідницькій роботі — особистий інтерес та захоплення дитини. Завдяки роботі у товаристві учні відчувають свою значущість, належність до науки, знайомляться з методами наукової та творчої роботи. Активно в спеціалізованій школі діють секції української мови, української літератури, світової літератури, історії, історичного краєзнавства, правознавства, алгебри, геометрії, прикладної математики, біології, хімії, англійської мови, мистецтвознавства, комп’ютерних мереж, мультимедійних систем.

 

 Переможці олімпіад і конкурсів


Педагоги спеціалізованої школи № 250 в першу чергу звертають увагу на розвиток творчого потенціалу учнів і переконані, що кожна дитина обдарована і талановита. Як результат — успіхи учнів. Тільки у 2011-2012 навчальних роках школярі освітнього закладу посіли 90(!) призових місць у районних олімпіадах з базових предметів, 9 — у міських; 46 учнів стали призерами Малої академії наук у районному етапі, а 13 учнів — у міському етапі МАН. 9 школярів закладу є переможцями районного етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови імені П. Яцика, 35 учнів — призерами різноманітних творчих конкурсів, серед них — учениця 10-А класу Гриник Наталія, лауреат ІV етапу Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості "Єднаймося, брати мої!".

В навчальному закладі працює зразковий музей освіти

"Творчі, ініціативні, креативні — ось характеристика педагогічного та учнівського колективів. Тільки разом до перемог, до вивчення незвіданого! Саме цей девіз спонукав у 2004 році створити на базі школи музей освіти,— розповідає директор школи Наталія Гуменюк.— Всі експонати музею зібрані педагогами, батьками та дітьми. Експозиції музею розказують про історію освіти в місті Києві від первісного ладу до сьогодення. Екскурсоводами в музеї є старшокласники, які самостійно готують інформаційний матеріал, беруть участь не тільки в пошуках експонатів, а й у археологічних розкопках". До речі, в 2008 році Головне управління освіти і науки міста Києва присвоїло шкільному музею звання "Зразковий музей".

Запорука успішних учнів — успішні вчителі

У постійному творчому пошуку знаходяться і вчителі освітнього закладу. Так, у 2010-2011 педагоги спеціалізованої школи стали переможцями в міському етапі конкурсу — огляду на кращу організацію правової освіти і виховання. А у 2011-2012 навчальних роках колектив сш № 250 виборов перше місце в конкурсному проекті "Школа сприяння здоров’ю".

"Лише успішний учитель здатен виховати успішного учня,— впевнена директор Наталія Гуменюк.— Педагог забезпечує внутрішнє зростання дитини через співпрацю, педагогічну підтримку. І тому надзвичайно важливою є очікувана мета, що школяр-випускник спеціалізованої школи № 250 — це сформована особистість із глибокими і міцними знаннями, яка має всебічний загальний розвиток, високу культуру та активну життєву позицію, володіє 2-3 іноземними мовами та вміє співпрацювати в колективі, прагне до подальшого вдосконалення у всіх сферах"

Марія КАТАЄВА "Хрещатик"

 
 
Знайшли помилку у тексті?
Будь ласка, виділіть її  та натисніть Ctrl + Enter