Гуніна, Олександра. Троєщину та Петрівку з’єднає експрес-тролейбус

  Гуніна, Олександра. Троєщину та Петрівку з’єднає експрес-тролейбус : у міжпіковий період, коли електричка не працює, доїхати до центру Києва   жителі масиву зможуть за допомогою експрес-тролейбуса № 28, який у прискореному режимі курсуватиме від станції “Генерала Ватутіна” через Петрівку до залізничної станції “Зеніт” // Хрещатик. - 2012. – 24 жовт.
 
Троєщину та Петрівку з’єднає експрес-тролейбус
images
Середній інтервал руху машин складатиме 5 хвилин
 

  Вже завтра на Троєщині запрацює нова лінія швидкісного трамвая, яка дозволить дістатися мешканцям одного із найбільших спальних районів столиці до міської кільцевої електрички, а далі нею на правий берег Дніпра. У міжпіковий період, коли електричка не працює, доїхати до центру Києва   жителі масиву зможуть за допомогою експрес-тролейбуса № 28, який у прискореному режимі курсуватиме від станції “Генерала Ватутіна” через Петрівку до залізничної станції “Зеніт”.

  За словами начальника служби організації руху КП “Київпастранс” Сергія Крупки, послугами тролейбусного маршруту № 28 зможуть користуватися пасажири трамвая № 4, який курсуватиме від вулиці Милославської до залізничної платформи “Троєщина-2”. Пересадка з трамваїв здійснюватиметься на станції “Генерала Ватутіна”, для цього на шляхопроводі облаштоване розворотне кільце для тролейбусів.

 “Для покращення перевезень пасажирів у міжпіковий період, коли міська електричка не функціонує, було прийнято рішення запровадити новий тролейбусний маршрут № 28. Він матиме всього три зупинки — “Генерала Ватутіна”, “Петрівка” та залізнична станція “Зеніт”. До того ж, експрес-тролейбус отримає хорошу комунікацію з іншими видами муніципального транспорту”,— розповів “Хрещатику” Сергій Крупка.

 Планується, що на лінії курсуватиме 6—7 одиниць рухомого складу. Сюди запустять нові машини, обладнані автоматизованою системою оплати проїзду. Середній інтервал руху складатиме 5 хвилин.

 Окрім того, рух тролейбусів буде погоджений з інтервалами руху трамвая для того, щоб пасажири могли зручно, без додаткового очікування здійснити пересадку. Така схема дозволить уникнути і зайвої тисняви в салонах тролейбусів та підвищить якість обслуговування пасажирів. Зазначимо, що для більшої зручності буде введений єдиний комбінований квиток “трамвай-тролейбус”, вартість якого складатиме 2 грн.

 Цікаво, що на цьому новації у сфері транспорту в місті не закінчаться. Як днями заявив голова КМДА Олександр Попов, у столиці буде організовано ще як мінімум десять нових маршрутів громадського транспорту, їх точний перелік стане відомий ближче до кінця року. “Ми насамперед опрацьовуємо звернення киян, які телефонують до міського сall-центру, аналізуємо їх і відпрацьовуємо подальшу політику щодо розвитку громадського транспорту. Так ми вчинимо і з новими маршрутами — їх буде приблизно 11—12. Інформація про них буде опублікована у ЗМІ”,— запевнив голова КМДА.


Олександра ГУНІНА “Хрещатик”.
 
Знайшли помилку у тексті?
Будь ласка, виділіть її  та натисніть Ctrl + Enter