Щербата, Ірина. Троєщина отримала швидкісний трамвай

  Щербата, Ірина. Троєщина отримала швидкісний трамвай : новий громадський транспорт доїжджає від станції “Милославська” до міської кільцевої електрички за 15 хвилин // Хрещатик. – 2012. – 25 жовт.
 
Троєщина отримала швидкісний трамвай
images
Новий громадський транспорт прийняв перших пасажирів
 

 Мешканці лівого берега столиці отримали комфортне сполучення з центром міста. Учора відбувся запуск швидкісного трамвая, якого жителі Деснянського району чекали не один рік. Новий громадський транспорт доїжджає від станції “Милославська” до міської кільцевої електрички за 15 хвилин. На повну потужність лінія запрацювала сьогодні з шостої ранку, тепер вона до кінця жовтня перевозитиме киян безкоштовно.

 Вчора прем’єр-міністр України Микола Азаров та голова КМДА Олександр Попов проїхали новим маршрутом. “Ми витратили всьго десять хвилин, щоб доїхати від станції “Сабурова” до пересадки на лінію кільцевої електрички. Мешканці Троєщини отримали достатньо зручний вихід до міської електрички та у центр міста”,— зазначив Микола Азаров. Він також повідомив, що для зручності пасажирів інтервали руху поїздів кільцевої електрички планується скоротити, щоб поїзди рухалися частіше.

 Варто зазначити, що пересадка зі швидкісного трамвая до електрички продумана до дрібниць. “Вперше в Україні ми застосували таку технологію, яка дозволяє пасажирам швидко пересісти з трамвая на електричку. Таким чином, цей процес займає в середньому близько 30 секунд”,— розповів автор проекту Віктор Рєзніков.

 Для проїзду в трамваї розроблені спеціальні квитки. “Ми використали термопапір із захисними елементами. На зворотному боці квитка знаходяться білі стрічки для гасіння. Спеціальні електронні пристрої, які встановлені на кожній зупинці, розпізнають кількість гасінь та придатність квитка для проїзду”,— розповів “Хрещатику” гендиректор компанії “Кард-Сістемс” Анатолій Долинний.

 Тож звичайний квиток, який зараз використовується у громадському транспорті міста, для проїзду в троєщинському трамваї не підійде. “Пасажирам потрібно купувати квитки безпосередньо на станціях швидкісного. Проте всі безконтактні карти, в тому числі й “Картка киянина”, що поширені у Києві, діятимуть і у цьому трамваї”,— пояснює Анатолій Долинний.

 Паралельно зі звичайним квитком, який коштує 1,5 грн, розроблено комбінований документ для проїзду в трамваї та міській електричці. Його вартість становить 2 грн. Як зазначив голова КМДА Олександр Попов, комбінований квиток не лише зручний у використанні, а й дозволяє пасажирам економити. “Вартість проїзного документа на 1,2 гривні нижча, ніж вартість квитків на трамвай та на електричку, придбаних окремо. Тобто людина може заощадити 30 % власних коштів на проїзді”,— зазначив очільник КМДА.

 Загалом, за словами Олександра Попова, запуск швидкісного трамвая дозволить частково вирішити проблему транспортного сполучення для мешканців Троєщини на час, поки будується метро. А після його зведення швидкісний залишиться зручним додатком до транспортної інфраструктури столиці. “На час, поки ми прокладаємо метро на Троєщину, трамвай з пересадкою на кільцеву електричку візьме на себе основне навантаження з пасажирських перевезень на житловому масиві. Цей проект допоможе скоротити час, який кияни проводять у транспорті, дістаючись до роботи або домівки”,— зазначив Олександр Попов.

 
Ірина ЩЕРБАТА “Хрещатик”
 
 
Знайшли помилку у тексті?
Будь ласка, виділіть її  та натисніть Ctrl + Enter