Болючі точки столичної комуналки

  Зарецька, Олена. Болючі точки столичної комуналки : у березні кияни найбільше скаржилися на відсутність гарячої води, опалення та несправні ліфти : [в т. ч. в Деснянському р-ні] // Хрещатик. - 2014. - 3 квіт. (№ 46). - С. 3 : фото.
 
Болючі точки столичної комуналки
 
  У березні кияни найбільше скаржились на відсутність гарячої води, опалення та несправні ліфти.

  Березень — перший місяць весни, і оновлення зазнає не лише природа, а й улюблене місто. Так, із таненням снігу столичні комунальники з допомогою небайдужих містян почали приводити до ладу вулиці Києва. Міська влада ж продовжила роботи із забезпечення належної життєдіяльності всіх сфер господарства. Що вдалося вирішити, а над чим ще доведеться попрацювати, дізнавалися журналісти “Хрещатика”. До вашої уваги — топ-10 скарг киян до столичного Контактного центру.

  За даними, які “Хрещатику” надали в комунальній установі, вже традиційно найпроблемнішим питанням життєдіяльності Києва стала відсутність гарячого водопостачання. За березень на цю проблему кияни скаржилися 1131 раз. У своєрідних лідерах — Солом’янський (215 звернень), Святошинський (179 звернень) та Голосіївський райони (178 звернень). На другому місці невирішених столичних проблем — несправні ліфти у багатоповерхівках. На непрацюючі підйомники скаржилися 1067 разів, найбільше в Деснянському (462 звернення), Подільському (143) Голосіївському та Дніпровському районі (по 116 звернень відповідно).

  Третє місце займає незадоволення температурою гарячої води, а от на четвертому — відсутність опалення в житлових приміщеннях. На холод в квартирах протягом місяця кияни скаржилися 608 разів. Найчастіше мерзли мешканці Голосіївського (134 скарги), Солом’янського (127 скарг) та Шевченківського районів (99 скарг).

  Також киян турбують відсутність освітлення в під’їздах й біля входів до них (547 скарг), холодного водопостачання (483 скарги), незадовільна температура опалення (447 скарг), несправні вантажні ліфти (398 скарг). Замикає “топову” десятку проблем столичних мешканців — перевірка дозвільної документації, демонтаж кіосків (389 скарг) та відсутність електропостачання (386 скарг). Всього за цими питаннями протягом березня до КБУ “Контактний центр міста Києва” містяни зверталися 6166 разів. Найбільше звернень зареєстровано у Деснянському (1186 звернень), Голосіївському (878 звернень) та Солом’янському районах (863 звернення). На четвертому місці — Шевченківський район (743 скарги), за ним перебувають Святошинський (705 скарг), Подільський (523 скарги), Дніпровський (500 скарг), Оболонський райони (377 скарг). Найменше звернень мешканців у березні зареєстровано в Дарницькому та Печерському районі, 273 та 160 скарг відповідно.

 

 
Знайшли помилку у тексті?
Будь ласка, виділіть її  та натисніть Ctrl + Enter