Робота центру надання адмінпослуг у Деснянському р-ні

 

Зручно, якісно, прозоро

В усіх районах Києва мають запрацювати центри надання адмінпослуг у форматі «єдиного вікна».

Сьогодні мешканці столиці можуть в доступних та комфортних умовах в одному місці отримувати адміністративні, дозвільні та консультативні послуги. Відбувається цей процес у максимально простому та прозорому режимі. В цьому переконався напередодні й заступник міського голови — секретар Київради Олексій Резніков, який ознайомився з роботою Центру надання адміністративних послуг у Деснянському районі. За його словами, подібні центри мають запрацювати в усіх районах Києва. Їх створення фінансуватиметься за рахунок бюджетних коштів. В центрах надаватимуться послуги не лише міської і районної влади, а й будуть представництва органів центральної влади.

Інна ГОНЧАРУК. Фото Олексія ІВАНОВА | «Хрещатик»

 

__________________________________

МАЙЖЕ півсотні адміністративних послуг і три послуги дозвільного характеру можуть сьогодні отримати мешканці Деснянського району столиці у Центрі надання адміністративних послуг, який працює у приміщенні місцевої райдержадміністрації. Наскільки ефективно працює установа, поцікавився заступник міського голови — секретар Київради Олексій Резніков, який навідався сюди учора.

Черг у Центрі немає. Житель Троєщини Олександр Тарута прийшов сюди з маленькою донечкою, яку має намір у вересні віддати до дитячого садочка. «Нас поставили в електронну чергу і будуть повідомляти про наявність вільних місць. Це дуже зручно — не треба бігати по всіх дитсадках району і шукати, де ж приймуть дитину»,— розповів він.

А киянин Андрій Волчук заповнює документи на закриття підприємницької діяльності. Запевняє, що зараз ця процедура значно простіша, аніж була раніше. «Дуже зручно, що в одному місці можна вирішити багато питань,— ділиться пан Андрій.— Раніше треба було оббивати безліч порогів, стояти у безкінечних чергах. Тепер прийшов, записався в електронну чергу, отримав талон, в якому чітко вказано, коли треба прийти».

Натомість мешканка Троєщини пані Леся оформлює підприємницьку діяльність. На все про все у жінки пішло десять хвилин. «Швидко і якісно,— хвалиться новоспечена бізнес-леді.— Аби оформитися підприємцем, з собою треба мати лишень паспорт, ідентифікаційний код та форму № 10».

За словами держреєстратора відділу державних реєстрацій юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Деснянського району Реєстраційної служби ГУ юстиції у м. Києві Олени Сколик, тут щодня до двох десятків осіб оформлюють підприємницьку діяльність. «Черг у нас немає: людина отримує талон і приходить о вказаній годині. За день опрацьовуємо всіх, хто до нас звернувся. На реєстрацію фізичних осіб йде п’ять-десять хвилин, юридичних — до півгодини»,— пояснила пані Сколик.

Після оглядин Центру заступник міського голови — секретар Київради Олексій Резніков зазначив, що приємно вражений рівнем надання адмінпослуг. «Будемо розвивати такий досвід в інших районах столиці. Вільний доступ, відсутність турнікетів, прозорі двері — гарна ідея. Крім того, це зручно для місцевих мешканців, яким не треба долати великі відстані, аби вирішити певне питання»,— підкреслив пан Резніков. Він також пообіцяв, що найближчим часом навідається в інші Центри надання адмінпослуг, аби перевірити, наскільки ефективно вони працюють. «Маємо гарний фундамент. Тепер треба зрозуміти, чого бракує, аби кияни могли зручно, якісно і прозоро отримувати адміністративні послуги через «єдине вікно»,— наголосив Олексій Резніков.

Своєю чергою, заступник голови Деснянської райдержадміністрації Андрій Гота зауважив, що асортимент адмінпослуг у центрі поступово розширюється. «Маємо намір ввести послугу реєстрації актів громадянського стану. Навіть готові надати на третьому поверху приміщення для Зали урочистих подій. Зараз воно у занедбаному стані, а на ремонт потрібно 2 млн грн. Як на мене, усі райдержадміністрації слід перетворити на Центри надання послуг громадянам»,— зазначив Андрій Гота.

Зауважимо: щодня у Центрі надання адмінпослуг обслуговують близько 300 жителів Деснянського району.

 
 
 
 
Знайшли помилку у тексті?
Будь ласка, виділіть її  та натисніть Ctrl + Enter