Після майже місячної перерви міська електричка розпочала свою роботу

Зарецька, Олена. Наземне "метро" Троєщини : з житлового масиву тепер можна буде виїхати за п'ять хвилин : [після майже місячної перерви міська електричка розпочала свою роботу] // Хрещатик. - 2014. - 14 жовт. (№ 149). - С. 1 : фото.
 
  Наземне «метро» Троєщини 
images
         З житлового масиву тепер можна буде виїхати за п’ять хвилин

    Поки мрія сотень тисяч мешканців Троєщини про метро нездійсненна для міського бюджету, покращити транспортне сполучення між двома берегами Дніпра взялися шляхом удосконалення міської електрички. Після майже місячної перерви наземне «метро» на житловий масив розпочало свою роботу. Інтервали в русі скоротять до 17-ти хвилин, а оновлені поїзди дозволять добратися з Троєщини до Петрівки чи Дарниці за 5-10 хвилин.

Олена ЗАРЕЦЬКА. Фото Бориса КОРПУСЕНКА | «Хрещатик»


   Днями оновлена міська електричка розпочала знову перевозити пасажирів. Завдяки відремонтованим вагонам кияни зможуть дістатися з Троєщини до Дарниці чи, наприклад, до Петрівки за 5-10 хвилин. Про це під час запуску модернізованих поїздів заявив Київський міський голова Віталій Кличко та додав, що наразі працює 14 станцій електрички, а для зручності киян столична влада планує найближчим часом відкрити ще три.

    «Ми запускаємо 12 відремонтованих електропоїздів — прототип наземного метро. Вони їздитимуть з інтервалом в 17 хвилин. Раніше їздили з інтервалом в годину. Кожен киянин має знати, що відтепер він за 5-10 хвилин зможе доїхати з Троєщини до Петрівки чи до Дарниці, а за 15 хвилин — до вокзалу «Київ-Пасажирський». Це дуже зручно. І я впевнений, що мешканці столиці оцінять переваги оновленої міської електрички»,— висловив сподівання мер Києва. На ремонт вагонів витратили 8 млн грн.

    З дванадцяти потягів один — у новому дизайні та зі свіжим логотипом. Згодом так само причепурити обіцяють і решту вагонів на маршруті. Та вже зараз весь рухомий склад оснастили GPS-навігаторами. Тож через Інтернет кожен зможе поспостерігати за рухом електрички в режимі реального часу. А за допомогою смартфона, навіть перебуваючи на зупинці, дізнатися, коли туди прибуде наступний поїзд. До слова, міська електричка — єдиний вид транспорту, який дозволяє за 50 хвилин об’їхати по кільцю весь Київ.

    За словами очільника столиці, у планах в наступному році запустити й додаткові поїзди, аби ще скоротити інтервал руху. А щоб проект й надалі розвивався та був на радість киянам, мер міста Віталій Кличко і начальник «Південно-Західної залізниці» Олексій Кривопішин підписали меморандум щодо розвитку проекту «Міська електричка».

    «Електричка справді прийшла в занепад. І лише завдяки ініціативі мера у такі короткі терміни вдалося отримати фінансування та відремонтувати поїзди менш ніж за місяць. Проект запускається на повну потужність»,— відзначив пан Кривопішин, однак додав: для безперебійної та ефективної роботи цього виду транспорту міська влада має регулярно та своєчасно виділяти кошти на технічне обслуговування та поступово оновити весь парк електричок. Адже відремонтовані вагони зможуть працювати ще максимум п’ять-шість років.

    У тому, наскільки реальними є озвучені нормативи для міської електрички, Віталій Кличко переконався особисто. Разом з посадовцями та журналістами мер Києва проїхався наземним метро від станції «Дарниця» до «Троєщини-2», а звідти пересів на швидкісний трамвай, який підвозить пасажирів з Троєщини до станції електропоїзда. Враження у міського голови позитивні, тож він сподівається, що й кияни та гості столиці оцінять всі переваги цього виду транспорту. «Я впевнений, що кожен, хто проїдеться на міській електричці, буде приємно здивований, як швидко можна дістатися з однієї частини столиці до іншої»,— підкреслив Київський міський голова.
    Разом з тим заговорили і про можливе подорожчання проїзду в наземному метро. Посадовці пояснюють: собівартість поїздки зараз майже в п’ять разів вища, ніж плата.
 
Знайшли помилку у тексті?
Будь ласка, виділіть її  та натисніть Ctrl + Enter