У бюджеті Києва немає коштів на будівництво гілки метрополітену на житловий масив Троєщина

Коротич, Сергій. Грошей на метро на Троєщину немає і не буде! // За київським часом. - 2015. - листоп. (№ 35). - С. 3 : фото

Грошей на метро на Троєщину немає і не буде!
Про це в інтерв'ю «Укрінформу» заявив директор КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський. У бюджеті Києва немає і не буде коштів на будівництво гілки метрополітену на житловий масив Троєщина

   «Будівництво метро на Троєщину — це як жарт у місті Києві. Тому що вже близько 20 років будується. Ми шукаємо інвестора, оскільки у бюджеті таких коштів немає. І не буде, бо це колосальні кошти, — сказав він.
  — Тут потрібне пільгове фінансування. Ми зараз намагаємося його залучити. Розглядається, зокрема, японський пільговий кредит, і сподіваюся, зможемо реалізувати цю ідею».
Чиновник пояснив, що на будівництво всієї лінії грошей знайти не вдасться, тому будівництво розбиватимуть на етапи. Перший — це будівництво від «Глибочицької» до «Райдужної» і, відповідно, — далі, за наявності фінансування, йти вглиб Троєщини. І другий етап — будівництво першої черги депо.
   Директор столичної «підземки» нагадав, що за проектом ще 2010 року будівництво 12 станцій від «Вокзальної» на Троєщину оцінювалося у близько 12 мільярдів гривень. Влітку 2015 року Кабінет міністрів заявляв про готовність польського бізнесу інвестувати близько 200 мільйонів доларів в будівництво Троєщинського метро. Мова тоді йшла про першу чергу лінії протяжністю 5,9 кілометра з 5 станціями протягом трьох років.
В ході передвиборної кампанії Київський міський голова Віталій Кличко розповідав, що в КМДА придумали, чим замінити метро на Троєщину. Основна ідея розробників — подовжити існуючі маршрути автобусів і тролейбусів й об'єднати їх, щоб жителі одного з найбільших житлових масивів столиці могли без пересадок добиратися на Правий берег і назад. Наприклад, пропонується об'єднати тролейбусні маршрути №22, 27 (з Солом'янського району — до станції метро «Петрівка») і №30, 31 (від «Петрівки» на Троєщину). Замість чотирьох коротких утворюється два довгих. Пасажири заощадять 15-20 хвилин на пересадці й плататимуть менше.
   Також у новій схемі маршруту з Троєщини через центр пропонують пустити автобус з кінцевою зупинкою на залізничному вокзалі — вся дорога займе годину, а платити доведеться всього три гривні. Є ще ідея пустити з Троєщини автобус до станції метро «Либідська» або до автовокзалу.
Сергій КОРОТИЧ
 
 
Знайшли помилку у тексті?
Будь ласка, виділіть її  та натисніть Ctrl + Enter