Запущено новий автобусний маршрут № 114

Коцабюк, Марія. До вокзалу без пересадок. Але до автобусу треба ще потрапити : [новий автобусний маршрут № 114, який курсує з Троєщини: вул. Милославська – Подол – Хрещатик - Центральний залізничний вокзал] // За київським часом. - 2015. - листоп. (№ 35). - С. 3
 
До вокзалу без пересадок.
Але до автобусу треба ще потрапити


  Перед виборами міська влада заявила про розробку нової транспортної схеми, більшість нововведень якої стосуються Троєщини. Тут, на відміну від інших районів, жоден із 19 маршрутів громадського транспорту не сполучає його із центром.
Правда, самим троєщинцям таке вивчення ситуації ні до чого — з цими реаліями вони живуть уже давно.
   — З Ленінградської площі, знаю, їде 115-й автобус, яким можна дістатися на Поділ. Іноді зручно користуватися ним — до Ленінградки їде трамвайний маршрут, — ділиться своїм транспортним досвідом мешканець вулиці Будищанської. — Але, дійсно, з Троєщини до центру жодного прямого маршруту немає...
   Як вихід із ситуації міська влада запропонувала з'єднати автобусним маршрутом №114 околицю Троєщини — вулицю Милославську — із Подолом, Хрещатиком та Центральним залізничним вокзалом. Зараз його іменують «експериментальним».
   — Поки про цей маршрут ніхто не знав, він був практично ідеальним, — каже кондуктор одного із десяти автобусів, які працюють на новому напрямку. — А тепер чи то «розпіарили» його, чи «сарафанне радіо» спрацювало — ми просто не можемо вмістити стільки бажаючих...
На автобусній зупинці «Контрактова площа», де зупиняються автобуси трьох маршрутів №№115, 114 та 62, о шостій вечора доволі багато народу. Меншість із них чекають на автобус №62, який ходить часто, а решта — очікують автобусів, що прямують на Лівий берег — до Ленінградської площі та Дарницького залізничного вокзалу (№115), та нового, №114. На табло — приблизний час очікування перших двох, а от «нововведеного» тут поки що немає — напевне, через те, що маршрут має статус «експериментального».
   Згідно з даними КМДА, новий маршрут має долати 20 кілометрів в один бік, а інтервал руху в середньому сягає 13 хвилин. Однак в дійсності чекати автобуса доводиться дещо більше, особливо в «годину пік» через затори на міських дорогах. Та навіть, якщо й до¬чекаєшся автобуса, наступна задача — треба до нього ще потрапити. Охочих доїхати до Троєщини без зайвих пересадок із залізничного вокзалу так багато, що, скажімо, на Поділ автобус прибуває уже переповнений.
   Нам сісти, чи то пак влізти, в 114-й з першого разу не вдалося, тож довелося чекати наступного. А дехто з пасажирів вирішив скористатися більш затратним, зате перевіреним шляхом — на метро з пересадкою на Петрівці...
   Ідею з'єднати Троєщину із центральним вокзалом визнають чудовою в ОСН «Чернігівський», до якого належать будинки вулиць Радунської та Лісківської. Однак зазначають: через постійні затори на Московському мосту налагодити такі маршрути вкрай важко.
   — У нас є величезна потреба розширити транспортну мережу всередині мікрорайону, — наголошує керівник ОСН Валентина Качаненко. — 3 Лісківської, скажімо, йде всього лише один автобус та одне маршрутне таксі.
   Ще одну «підказку» для транспортних чиновників висловлюють мешканці з іншого кінця Троєщини — з вулиць Будищанської, Милославської та Бальзака.
   — У нас же нереалізована ціла ніша! — впевнений Валерій Заграничний. — Я кажу про міську електричку та швидкісний трамвай з наших країв до станції «Троєщина-2». Вони не користуються популярністю через те, що міська електричка ходить ненадійно і «відпочиває» вдень. А якби люди знали, що нею можна скористатися в будь-який час і вона надійна, як і метро, ставлення було би іншим.
   Тим часом, у КМДА обіцяють переглянути всі троєщинські маршрути громадського транспорту, без змін залишаться лише декілька. Більшість будуть модифіковані — об'єднані й довші. Троєщинці знизують плечима: радує, що на транспортну проблему в житломасиві нарешті звернули увагу.
Хоча надія на метро залишається...
Марія КОЦАБЮК
 
Знайшли помилку у тексті?
Будь ласка, виділіть її  та натисніть Ctrl + Enter