Адмінпослуги стають ближчими

Косова, Ольга. Адмінпослуги стають ближчими : у Деснянському районі столиці розпочав роботу ще один Центр надання послуг : [просп. Лісовий, 39а] // Хрещатик. - 2016. - 25 трав. (№ 55). - С. 1 : фото

Адмінпослуги стають ближчими

У Деснянському районі столиці розпочав роботу ще один Центр надання послуг

Кияни отримують дедалі більше комфортних та якісних адмінпослуг. Відтепер це можуть відчути й жителі Лісового масиву, відвідавши новий Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП). Раніше тутешнім мешканцям доводилося їхати до Деснянської районної державної адміністрації, але тепер усі адмінпослуги можна отримати поряд із домом.
Ольга КОСОВА | «Хрещатик» Фото Олексія ІВАНОВА


На відкритті Центру надання адмінпослуг на Лісовому масиві, що в Деснянському районі, Київський міський голова Віталій Кличко зазначив, що у столиці вже відкрито шість ЦНАПів, але влада на цьому не зупиняється. — У кожному районі та мікрорайоні з’являтимуться нові ЦНАПи. Незважаючи на складну економічну ситуацію, ми робимо все, щоб люди відчували, що Київ змінюється, — запевнив Віталій Кличко.

Адміністратор центру Ірина Демиденко розповіла, що відвідувачам нового Деснянського ЦНАПу надаватимуться такі послуги, як оформлення паспорта громадянина України, вклеювання туди фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку, реєстрація місця проживання, права власності та приватизації.

— Наша робота проходить в електронному режимі: ми приймаємо дані, заносимо їх до бази і передаємо до Реєстраційної служби, — пояснила пані Демиденко.

Увага центру традиційно акцентується на якісних послугах, які надаватимуться оперативно і комфортно за допомогою електронної черги. Для зручності всіх верств населення у великій операційній залі встановлений дитячий куточок, а вхід обладнаний пандусом. За словами мешканців, оновлену будівлю, яка раніше використовувалась як магазин, після реконструкції важко впізнати.

Мер Києва Віталій Кличко оглянув приміщення і залишився задоволений, але відзначив, що центру бракує кондиціонерів, які стануть незамінними помічниками спекотним літом. Їх встановленням доручили зайнятися очільнику району.

— Мені здається, такі заклади потрібні переважно молодим людям, — розповідає 79-річна мешканка Лісового масиву пані Галина. — Наприклад, для моєї доньки та онучки, яка цього року закінчує школу, цей центр стане у нагоді. І розташований він зручніше, не треба тепер їздити хто зна куди.

Тамтешні мешканці також довели до відома очільника столиці скарги про свої квартирні проблеми, благоустрій прибудинкових територій, а також нарікали на платіжки за ЖКГ.

— Нагадую, що міська влада не контролює тарифи, їх формує держава. Але ми намагаємося зробити їх менш відчутними, наприклад, завдяки встановленню лічильників на воду та тепло, — зазначив Віталій Кличко.

Основне невдоволення киян викликала неефективна робота місцевого відділення Ощадбанку. Через скорочений робочий графік та кількість персоналу тут утворюються великі черги. Київський міський голова зателефонував керівництву Ощадбанку з вимогою вирішити цю проблему. І пообіцяв, що за тиждень планує повернутися і перевірити результат
 
Знайшли помилку у тексті?
Будь ласка, виділіть її  та натисніть Ctrl + Enter