Сучасне мистецтво
(засідання клубу «Дивовижний світ мистецтва»)
В рамках зустрічей бібліотечного клубу «Дивовижний світ мистецтва» сьогодні для учнів 10 класу ЗОШ№ 270 відбувся семінар, присвячений темі сучасного мистецтва. Разом ми поставили питання про те, що таке мистецтво, що є мистецтвом, а що ні, хто чи що має привілей на визначення мистецтва, шукали межі, в яких перебуває мистецтво сучасності, досліджували області та предмети, з якими воно працює. Багато питань лишилися відкритими, адже відповідь у сфері творчості не може бути чіткою і однозначною. Будь-який твір мистецтва набуває різних значень залежно від контексту. Ми зрозуміли, що сучасне мистецтво представляє собою гру з образами та репрезентаціями, гру, яка знаходиться у безперервному процесі взаємодії із світом.
Відвідуйте виставки, музеї. Читайте. І ваш світ зростатиме і збагачуватиметься прямо пропорційно кожному вашому витраченому на навчання зусиллю.
«Осінній карнавал»
(родинне свято)
Зараз, напевно, найкращий період осіннього сезону. Саме у жовтні осіння пора набуває свого апогею і виривається назовні різнобарв’ям і буйством.
І як можливо не піддатися на вихор цього невгамовного шалу. З давніх-давен у цей період проходили осінні святкування, присвячені зібраному врожаю, родючості та сімейному благополуччю.
У полоні традицій та осіннього настрою свято у нашій бібліотеці влаштували 26 жовтня школярі ЗОШ №312. Вихором пронеслися першачки, розряджені у яскраві костюми, порушуючи робочу атмосферу спокою та зосередженості бібліотечними залами та сповнили її святом, яке осіло у святково-прикрашеній бібліотекарками читальній залі молодшого відділу обслуговування.
Діти підготували 2 вистави «Ходить гарбуз по городу» та «Муха-Цокотуха», танці, вірші, співи. У святкуванні взяли участь і книжки нашої бібліотеки, які відправилися гуляти руками маленьких прибульців – гарбузів, кавунів, квасолі, груші, яблук. Усе це супроводжувалося гучним сміхом та вигуками задоволення.
Трохи веселощів ми залишили і для вас! Приходьте!
|
Фантазії сеньйора Родарі
Усі багатства осіннього врожаю у нас у бібліотеці – чоботар Виноград, дівчинка Редиска, кум Гарбуз, хлопчик Вишенька, хлопчик-цибуля, - усі вони зручно розташувались на книжковій виставці-натюрморт «Справжні італійські пристрасті на книжковій полиці». Напевно, ви вже впізнали персонажів книжки «Пригоди Чіполліно», які зібралися у дитячій бібліотеці з нагоди 95-річчя з дня народження відомого італійського дитячого письменника Джанні Родарі.
Твори Родарі цікаві і дорослим і малим, вони беззастережно пропагують і оспівують свободу, рівність, чесність. Загортаючи реальність у образи породжені фантазією Родарі критикував реальний устрій життя та намагався зробити його кращим. Він прагнув у доступній дитячому сприйняттю формі розкрити, що є справжніми, а що ілюзорними цінностями дорослого життя, говорити про реальні проблеми, викривати їх у простих і зрозумілих формах.
На святкування річниці сьогодні пощастило потрапити учням першого класу ЗОШ №250, які завітали до нашої бібліотеки вперше. Окрім знайомства з творчістю італійського казкаря Родарі, бібліотечним новобранцям влаштували екскурсію усіма залами і зручностями бібліотеки, розказали про форми роботи, розклад. Кожен школяр і школярка засвідчили свою посвяту в почесних користувачів бібліотеки формуляром на власне ім’я, на якому вже сьогодні записали по кілька книжок.
Всесвітній День Гідності
(урок-тренінг)
День Гідності – незалежний соціальний проект, започаткований у 2006 році, метою якого є навчити молодь, школярів та студентів, керуватися почуттям власної гідності у своїх повсякденних справах. Наразі День Гідності проводять більш, ніж у 50-ти країнах. Цього року бібліотека для дітей відзначала цей день разом із усім світом.
Сьогодні 21 жовтня День Гідності у бібліотеці №115 ми провели разом із школярами 10 класу ЗОШ №270. На запрошення бібліотеки модерувати розмову про гідність відгукнулася Придибайло Дар’я, культуролог, куратор мистецьких проектів, учасниця міжнародної організації «Global Shapers Community».
Тренінг проходив у формі відвертої розмови про те, як саме кожен з учнів розуміє, що таке гідність в цілому, як відчуває почуття власної гідності, що таке гідність іншої людини, чи можна окреслити її межі, кожен з учасників обговорення намагався проілюструвати свої думки на прикладі історій з власного життя. Разом ми дійшли висновку про те, що почуття власної гідності важливе для самоусвідомлення кожної людини, гідність напряму залежить від поваги до гідності іншої людини, гідність це категорія, яку необхідно виховувати в собі, яка вимагає праці над собою. Кожен учень проговорив, що саме він може зробити найближчим часом для підвищення значення власної гідності та почуття гідності у суспільстві.
Давайте говорити про важливе разом!
|